Делиться с другими своими впечателениями об отдыхе;
Общаться и заводить друзей среди туристов;
Обрести популярность в нашем сообществе.
Отвечать на отзывы клиентов и быть более заметным среди целевой аудитории;
Повысить позиции вашей турфимы в поисковых системах;
Внести фирму в базу сайта и получать звонки;
Увеличить количество прямых бронирований вашего отеля;
Иметь надежную обратную связь со своими клиентами;
Отвечать на отзывы от имени администрации отеля.
Обманывают с ценой на билеты.
Задержки по 2-5 часов.
Не рекомендую!!! лучше доплатить 20 евро и лететь приличной компанией. Самолеты старые!
Dear Customer,
Thank you for contacting Ryanair.
Ryanair's online check-in service is available between 30 days up to 2 hours prior to your scheduled flight departure if you wish to select and purchase your preferred allocated seat on board. If you do not wish to select and purchase your allocated seat you can check in on line between 7 days and 2 hours prior to departure and you will be randomly allocated a seat on board.
All customers are sent an email one day prior to departure reminding them to check-in online and print their boarding passes.
Customers who failed to check in online are charged an airport check-in fee of €45/ £45 and those who did check in online but failed to present their boarding pass at the airport are charged a boarding card reissue fee of €15/£15/local equivalent.
As you did not comply with our Terms and Conditions, this penalty was correctly charged and is non-refundable.
I hope the above clarifies the situation.
Yours sincerely,
Erika
The Customer Service Team
For and on Behalf of
RYANAIR LIMITED